вторник, 25 февраля 2020 г.

«Запорожець» під назвою Yalta 1000


Ще в 70-х роках минулого століття машини під маркою «Запорожець» йшли на експорт більш ніж в два десятки країн. Туди входили також капіталістичні Англія, Франція і західна частина Німеччини.


Однак, на експорт йшли не ті ж самі машини, на яких їздили радянські громадяни, а особливі моделі. У випадку з Запорізьким автозаводом ними були Заз-968е і ЗАЗ-968ге. Однак, особливо уваги варто Yalta 1000, який був зроблений всього один.


У статті журналу Autocar від 4 липня 1968 року була написано, що «Yalta виглядає аналогічно {ред., звичайному ЗАЗ-966}, в її основі та ж сама конструкція, за винятком різниці в обробці, але оснащується автомобіль двигуном Renault об'ємом 986 куб. см».

Прототип машини був продемонстрований на автомобільній виставці в Брюсселі, в тому ж 1968-му році. Мотор від Renault був поміщений на місці штатного силового агрегату в задній частині. Він обертав задні колеса за допомогою стандартних хитних півосей.

Важливо, що цей мотор був з рідким охолодженням, що не властиво для «Запорожців», так як машини цієї марки обладнали двигунами з повітряним типом охолодження.

Джерело

Комментариев нет:

Отправить комментарий

ЗАСЛУГОВУЄ НА УВАГУ